4 תשובות
איפה הכבוד שלכם לבנות?
אנונימי
למה בכל שאלה שלכן באתר אתן חייבות לכתוב "חח"
למה אתן כל הזמן מכלילות.
למה אתן לא מפסיקות למלא את האתר ב"היא שמנה? מה אתם חושבים?"
למה אתן כל הזמן מכלילות.
למה אתן לא מפסיקות למלא את האתר ב"היא שמנה? מה אתם חושבים?"
עונה לזה שמעליי
אתה מכליל שאתה אומר שכולם כותבות חח ושאנחנו כותבות או כי אנחנו לא כל כך בטוחות שזה נכון לכתוב את השאלה הזאת, מה לעשות זאת האמת או שזה מצחיק אותנו באמת
2- מכלילות כמו שאתם מכללים, ולא תמיד מכלילים בכוונה זה לפעמים יוצא
3- לפעמים העניין של ה"שמנה" זה תמונות של מבנה גוף של אותה ילדה, או שהיא צריכה עידוד שכן מישהו יגיד לה שהיא רזה, או שהיא באמת חושבת שהיא שמנה ורוצה באמת לקבל טיפים להרזות.
אתה מכליל שאתה אומר שכולם כותבות חח ושאנחנו כותבות או כי אנחנו לא כל כך בטוחות שזה נכון לכתוב את השאלה הזאת, מה לעשות זאת האמת או שזה מצחיק אותנו באמת
2- מכלילות כמו שאתם מכללים, ולא תמיד מכלילים בכוונה זה לפעמים יוצא
3- לפעמים העניין של ה"שמנה" זה תמונות של מבנה גוף של אותה ילדה, או שהיא צריכה עידוד שכן מישהו יגיד לה שהיא רזה, או שהיא באמת חושבת שהיא שמנה ורוצה באמת לקבל טיפים להרזות.
מה הקטע שלכם (חלק מהבנים) עם הכדורגל אתם מעדיפים לשחק כדורגל מאשר להיות עם הבנות
אנונימית