התחברות
הרשמה
מה עדיף לבנות אולסטר נמוך לבן או אולסטאר גבוה לבן?
12 באוגוסט 2016, 18:03
אולסטאר
All Star
נעליים
השוואת יופי
לבוש
נקיון
העדפות
3 תשובות
שניהם יפים, אבל אני אוהבת את הנמוכות יותר...
m
marshmallows
אני אוהבת את הנמוכות
I
Its me sister
נמוך
מ
מרווה במקטרת תשים סוף לקטרת
באותו הנושא:
אולסטר לבנות או שחורות? גבוהות או נמוכות?
אולסטאר נמוכות בצבע סגול חציל טייץ שחור וחולצת בית ספר סגולה, בסדר ליום הראשון?
קניתי אולסטאר בורדו נמוך, איזה צבע אולסטאר גבוה אתם מציעים לי לקנות עוד?
מה עדיף? נעלי אולסטאר נמוכות או גבוהות?
ואנס או אולסטאר נמוכות? (בצבע שחור לנשים).
נעלי אולסטאר נמוכות או גבוהות?
נעלי אולסטאר - שחורות גבוהות, כחולות כהות גבוהות או לבנות נמוכות?
הייתן קונות נעלי אולסטאר לבנות נמוכות?
בנים מה אתם מעדיפים בנות נמוכות 1.60 1.65 או גבוהות 1.68 1.70
כמה עולה בערך אולסטאר לבן נמוך?
בנות מה אתם מעדיפות גבוה ורזה או נמוך ושרירי?