11 תשובות
לא:/
לצערי אין לי בכלל
אנונימי
לא.. לא
אנונימי
כן
לא, יש לי חברים רק בגוגל פלוס..
אין לי בכלל חברים פה._.
גם במציאות בקושי יש לי._.
גם במציאות בקושי יש לי._.
לא אין לי חברים בסטיפס
אין לי פה בכלל ובמציאות כמעט ולא
אנונימי
כל כך כן. במציאות אין חברים. ופה אתם תומכים בי, עוזרים לי להחליט מה המעשה הנכון, ממש כאילו אתם חברים שלי. :)
אנונימית
באותו הנושא: