15 תשובות
לא.
בטח כשהיא תלד יהיו על זה מליון כתבות
לא נראה לי
לא נראה לי
אנונימית
עדיין לא.
אל תדאגי, כשהיא תלד את כבר תשמעי על זה -.-
כשבר רפאלי תלד את לא תפספסי את זה.. חצי מתל אביב תהיה סגורה חח
עוד לא
לא נראלי
היינו שומעים, לא?!
אל תדאגי שהיא תלד תראי מאה כתבות
הבית חולים סגור ומסוגר
תמונות של הלידה שלה שלב אחרי שלב
ואחרי שעה תראי אותה לבושה טיפ טופ לצילומים עם הבייבי
אנונימית
תני לי לבדוק
אוקי, בית החולים פתוח? אין שמירה אווירית? יופי.
היא לא.
לא.. היא אישה
כמו שאבר אמרו פה כל הבית חולים יסגר את תשמעי על זה
חח למה נראה לכם שכל הבית חולים ייסגר? נראלכם באמת?
למה שבית חולים לא יקבל מטופלים בגלל שבר רפאלי יולדת?
ולא יכולים לדעת אם היא ילדה על השניה שהיא ילדה, בדרך כלל יש כתבות על זה לפחות יום יומיים אחרי כשרואים אותה יוצאת עם הבייבי
וואלה
היא לא
ולא אכפת
והיא מזה חשה, חשה את עצמה מקסימום ביונסה אפילו לה זה כבר היגזום שזה כבר מקיסמום מייקל מתנהגת הביונסה הזאת
עוד מעט תעלה תמונה היא שהיא עם הכתר ועבדים!
הא נכון יש כבר
איזה ב,*****&&&&& ותנחשו מי העבד כן האתתיופים כנרא זה אנחנו כי הם בצבע עור כהה לא ממש בטוחה אבל אם זה בארץ זה אתיופים
אבל זה לא כזה משנה
קיצר היא כלבה בת זונה ולא אכפת לי שמחקו
שתרד תרד המכעורת הזאת
מי מי היא בארצות הברית בח'ול מקסימום 1% שמכיר אותה
מעניין מה היא תסגור הפעם.. לדעתי את המדינה, כדי שחס וחלילה לא יוכלו להיכנס אנשים שיכולים להוות סכנה לבת שלה, כמו שהיא סגרה תשמיים כי התחשק לה, נחמד.