8 תשובות
כן כנ''ל
אשטג גיל ההתבגרות
כן אבל את לא צריכה אני גם חשבתי ככה והתחלת להגיד לעצמי כול יום אני יפה אני מהממת אני מושלמת ושיהיה לי יום טוב היום וזה באמת קורה תתחילי להאמין בעצמו זה יעזור לך מאוד לא להיות שקועה בדיכאון תנסי קצת לטפח את עצמך לא חובה איפור אבל אפשר סבון פנים או משהו כזה בהצלחה:)
כן, הרבה בנות בגיל ההתבגרות מרגישות ככה.
אני גם כמוך ואני תמיד שואלת מה יפה בי ואפעם לא הבנתי
אנונימית
כן. דימוי עצמי נמוך.
כן גם אני כזאת..
באותו הנושא: