5 תשובות
אנדרואיד זו מערכת הפעלה של גוגל והיא הכי נפוצה בעולם.
וגלקסי זה של סמסונג ולכן ההקבלה עים ios של אפל לא נכונה. (הם מיצרים רק לעצמם)
אנדרואיד בגלקסי זה כמו ios באייפון או כמו ווינדוס במחשב. יש מלא טלפונים עם אנדרואיד נגיד lg או one plus או htc כמו שיש הרבה סוגים של מחשבים עם ווינדוס.
שואל השאלה:
כמו ios ואייפון?

אבל אנדרואיד יכולה להיות בעוד מכשירים חוץ מגלקסי? מה המכשיר הרשמי של אנדרואיד?
אנונימי
בגלאקסי מותקנת מערכת הפעלה של אנדרואיד
אנדרויד זאת מערכת הפעלה. גלקסי זה השם של המכשיר.
אנונימי