10 תשובות
למה את רוצה להיות מישהי שאת לא?
מילון?
אויש...
תראי, את לא צריכה לדבר ככה רק כי יש ילדות שמדברות ככה.
תדברי רגיל כמו שאת תמיד מדברת. בשביל מה סתם לסבך?
אויש...
תראי, את לא צריכה לדבר ככה רק כי יש ילדות שמדברות ככה.
תדברי רגיל כמו שאת תמיד מדברת. בשביל מה סתם לסבך?
מה? לא פשוט לא
תהיי מי שאת.
תהיי מי שאת.
אין, פשוט תתחילי לדבר כמוהן וכל פעם שאת לא מבינה משהו שהן אמרו לך תבדקי באינטרנט את הפירוש ותגידי גם, לאט לאט תלמדי את "השפה" שלהן.
אבל לפי דעתי את לא צריכה לדבר כמוהן, אבל תשי מה שאת חושבת שטוב לך.
אבל לפי דעתי את לא צריכה לדבר כמוהן, אבל תשי מה שאת חושבת שטוב לך.
זה לא מילון כי זאת לא שפה זה איך שפרחות אמריקאיות בנות 15 מדברות למה את רוצה לדבר ככה
אנונימית
לא הבנתי כלום ממה שכתבת.-.
וכנל לתגובה הראשונה
אל תהיי מה שאת לא, הפרחות האלה סתם מזויפות, להיות כמו החברה רק יזיק לך.
וכנל לתגובה הראשונה
אל תהיי מה שאת לא, הפרחות האלה סתם מזויפות, להיות כמו החברה רק יזיק לך.
מטבוחה
תתחילי לראות סרטונים באנגלית שסגנון הדיבור הוא כזה. זה בערך כמו לרכוש שפה xd
(לא סרטונים שזה פשוט רצף קללותשלא נגמר, כן?-)
(לא סרטונים שזה פשוט רצף קללותשלא נגמר, כן?-)
זה וואנאבי פרחה -,-
קוראים לזה אנגלית, את יכולה לחפש מילון פקאצות או ביטויי פקאצות בגוגל.
חח עשית לי את היום
באותו הנושא: