7 תשובות
יואו איזה כיף לך ששמו לך!!!
ותבקשי מהרופא כדור או משהו
ותבקשי מהרופא כדור או משהו
אנונימית
משכח כאבים וגלידה
לי אישית כדורים וכל אלה לא עזרו, פשוט תשתדלי לאכול דברים רכים וזה יעבור עוד מעט.
זה בסדר שכואב, לא שמים כלום
לא שמים כלום את תתערגלי
אנונימי
נורופן, אדויל. מאוד עוזר
נורופן עוזר מאוד!
באותו הנושא: