5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להראות שאני יותר מדי רוצה אותו זה צריך לבוא ממנו,
אבל אני לא רוצה להראות שאני יותר מדי רוצה אותו זה צריך לבוא ממנו,
אנונימית
שואל השאלה:
ואי אני מה זה בתסביך כי אין לי בעיה להתחיל לרמוז לו פשוט הבעיה שהוא עדין אוהב את האקסית שלו שבמקרה היא חברה שלי.
ואי אני מה זה בתסביך כי אין לי בעיה להתחיל לרמוז לו פשוט הבעיה שהוא עדין אוהב את האקסית שלו שבמקרה היא חברה שלי.
אנונימי
תתחילי איתי שיחה, או שתרמזי לו להתחיל איתך שיחה על ידי החזרת תשובה לתגובה שלו באינסטגרם
תעשי לו לייקים על תמונות ישנות
תשלחי לו את
באותו הנושא: