3 תשובות
אף פעם לא שאלתי כאן ספאם
ספאם נורא?
לא.
רק ספאמים מצחיקים.
לא קיצוניים כמובן.
אנונימי
אני? ספאמים? כפרעלי ועל פרצופי השווה הזה לא עושה ספאמים מכבדת את כל תושבי סטיפס באשר הם גם אם הם לא אוהבים את אייל גולן כפרה שלי מאור עייני
אנונימית