5 תשובות
גם אני אוהבת מטאל ואומרים לי שאני פריקית וכל מיני בולשיט בסגנון, פשוט תתעלמי מהם ותמשיכי לשמוע מוזיקה טובה (:
מן הסתם אבל תתעלמי כי גם את שומעת אחלה מוזיקה וזה לא כל האנשים
אל תייחסי
יש אנשים שלא מסוגלים לקבל כאלה ששונים מהם.
תמשיכי לשמוע את המוזיקה שלך ושימי פס
יש אנשים שלא מסוגלים לקבל כאלה ששונים מהם.
תמשיכי לשמוע את המוזיקה שלך ושימי פס
שואל השאלה:
אני לא אוהבת לשמוע באוזניות ברחוב אוהבת לבד בשקט בבית אבל אני רק הולכת עם זה נגיד וזה אני שניה עוברת לידם וזהו
אני לא אוהבת לשמוע באוזניות ברחוב אוהבת לבד בשקט בבית אבל אני רק הולכת עם זה נגיד וזה אני שניה עוברת לידם וזהו
אנונימית
גם לי עושים פרצופים כשלפעמים אני שומע את זה
ואם כבר במטאל עסקינן למישהו יש אחד טוב חזק כמו lech למי שמכיר...
ואם כבר במטאל עסקינן למישהו יש אחד טוב חזק כמו lech למי שמכיר...
באותו הנושא: