6 תשובות
אם זה בקצת לדעתי זה בסדר גמור...
אני מטר שבעים וחמש ולא ממש מפריע לבנים
זה הגובה המושלם בשבילי אז אם היה לי אפשרות לבחור בין 2 בחורות עם אותו אופי ואותו גוף רק שאחת נמוכה והשנייה 1.70
הייתי בוחר בגבוהה
הייתי בוחר בגבוהה
אני רוצה מישהי בגובה שלי או יותר גבוהה
זה יחסי בגובה של הבחור... אם הוא נמוך אז שיצא עם נמוכה
גובה מושלם
באותו הנושא: