13 תשובות
זה לא גרוע, גם אני עשיתי את זה פעם
זה לא גרוע בכלל...
לא גרוע.
זה לא גרוע
חח אני עושה את זה כמעט רוב הזמן
חח אני עושה את זה כמעט רוב הזמן
זה לא גרוע
זה ממש לא גרוע. זה נורא בריא.
אנונימית
אין בזה שום דבר גרוע זה לא כאילו אכלת חבילת שוקולד לבד
אכלתי היום רציני
אנונימית
לא גרוע
להקיא זה עונה לך?
זה לא גרוע בכלל, אני עושה את זה מלא קוטג' זה טעים חnח
זה לא גרוע
זה מצויין גם אני אכלתיי