8 תשובות
אפשר להתאפר לכיתה ו, עדין
את יכולה לעשות איפור עדין, לא בולט כמו אודמים ואילינר למיניהם
אפשר רק לא להגזים
נגיד להסתיר חצקונים זה סבבה
לא כבד.
אני לא מאלה שממליצות בגיל כזה.
אם ממש רוצה, אפשר בעדינות. יש באינטרנט במיוחד בשביל זה דרכים לאיפור עדין.
בגיל שלך לא ידעתי מזה איפור בכלל, אבל אם את רוצה בחירה שלך (: אני ממליצה אולי רק ליפסטיקים חלשים לא יותר מזה (:
אני לא חושבת שבכלל צריך להתאפר בכיתה ו'.
שהייתי בכיתה ו עשיתי מעגל ריסים קונסילר על חצקונים ואודם וורוד בתפיחות
אני חושבת שלהתאפר זה קצת מוגזם לגיל הזה אבל מעגל ריסים זה בסדר ושפתון