12 תשובות
nope
ט"ו בכסלו תשנ"ט
לא כי זה מיותר לגמרי וחוץ מבישראל לא משתמשים בו וגם כאן אפילו לא משתמשים בו אז למה לי?
יאפ
נעע.
לא, ואני לא צריכה לזכור
כן. י"ד ניסן
תאריך גרוע חח
תאריך גרוע חח
חח לא
ברור
באותו הנושא: