17 תשובות
הדלקת נרות שבת
לומדות תורה
אנונימי
מי הולך למועדון?
ספונג'ה...

סתם סתם... חח ;)

שהן מתלבשות יפה, מטפחות את עצמן (אבל לא יותר מדי איפור)
שהן מראות חוכמה, אלגנטיות, שיודעות לעמוד על שלהן, וגם לפעמים לתת לגבר להוביל,
להראות אופי. אני אישית אוהב שבחורה יודעת ללכת בצורה אלגנטית, ולא בצורה שלוחית,
לא אוהב כאלה שהולכות ומענטזות... בחורה שיודעת ללכת בצורה יפה ומרשימה, זה מרשים.:)

לזה התכוונת? או התכוונת למשהו אחר?
די כבר עם התשובות האלה יא קרציוצ! אם היא הייתה דתייה היא הייתה אומרת וכנראה שהיא לא והיא גם לא רוצה וצודקת! ופשוט תהיי עצמך מאמי
איזה שקרנים כולם
אני הולך אך ורק לבית הכנסת ולבית המדרש בערב, ואני מעדיף את הצנועות ולא את ה...
מתלבשות יפפה לא משחקות אותה קשות להשגה וזורמות
אנונימי מה אתה מתכוון "זורמות"?
הכי מרשים אותי שבנות לומדות תורה יש בעיה למישהו?
זורמות לא במובן הזה
כאילו זורמות בשיחה בדיבוור שלא יחושו ושלא יהיו בישניות כאלה תיודע שיהיה דיבור נעים כזה ואז משמה אפשר להתקדם
מה קרה? אמרתי את דעתי! מה הסיפור אני בכלל לא חרדי, שאלה שאלה עניתי מה אני חושב למה אתה כועס?!
מי מנסה לגרום להתחרד? כמו שאותכם מרשים לראות בנות חרמניות (שלא נדע..) ככה אותנו מרשים שהן לומדות תורה וכו'...
חח כתבתי בטעות לך התכוונתי לגןכינע או איך שהוא לא רשם תשם שלו
שתהיה מצחיקה וחמודה d:
כןעיכג או איך שלא קוראים לך, אתה דתי?
סלח לי, אבל כל הגברים חרמנים. לא כולם באותה מידה, אבל כולם.
ואתה מדבר כאילו זה פשע! זה פשע? לא, זה בסך הכל יצר וזה גם טבעי
נכון שיש בנות שרמוטות בימנו אבל זכותה של כל אחת למרות שזה נורא עצוב.
בקייצור אל תשפוט אף אחד!
גם מה כזה מרשים בזה שהן קוראות תורה? שיואו הן יודעות לקרוא! דיי להיות שמינסטים!
אנונימי