2 תשובות
תקשיב, זה כבר לא עניין של כלא.
אם לא תשרת בצבא זה יסגור לך הרבה דלתות בעתיד וכל ההשכלה שלך תרד לטימיון. אתה לא תוכל להתקבל לעבודה בעתיד כשתסיים את התואר. זה כתם לכל החיים, אז כדי שתשקול את זה בכובד ראש.
תשב בכלא כמה חודשים טובים וכל יום תחכה לשחרור. אם תהיה משתמט שזה אומר עד שהצבא לא נותן לך אישור לפטור משירות ומשטרה או משטרה צבאית לא תפסה אותך לא תוכל לחדש רישיון, דרכון או לצאת מהמדינה מבלי שיתפסו אותך ויזרקו אותך לכלא לתקופה לא ידועה בה תתייצב מול שופט שיחליט האם אתה זכאי או לא ויקצוב את עונשך.

במדינה לא מתייחסים לזה טוב למרות שזה לא חוקי להפלות אותך רק בגלל שלא שירתת בשום מקום גם אם לא קיבלת פטור. ברגע זה עשרות אלפי חיילים מגנים עליך כדי שתוכל לשאול את השאלה הזאת ולחיות עוד יום. תעשה את החושבים שלך.