6 תשובות
רגיל
תיק רגיל יהיה לך יותר נול לדעתי.
רגיל. לכל כיתה. עדיף רגיל
צד זה סתם פוזה.. זה לא נוח ובחיים אין מקום לכל הדברים
קיצר, רגיל
צד זה סתם פוזה.. זה לא נוח ובחיים אין מקום לכל הדברים
קיצר, רגיל
שואל השאלה:
תודה לכל העונים/ות התלבתטי כי מלא קונים תיק צד
תודה לכל העונים/ות התלבתטי כי מלא קונים תיק צד
אני סיימתי ט ואני חייב להגיד לך שכל אלה שקנו תיקי צד בכיתה ז התחרטו על זה וקנו תיקי גב
רגיל, צד לא טוב לגב שלך
באותו הנושא: