6 תשובות
רגיל
תיק רגיל יהיה לך יותר נול לדעתי.
רגיל. לכל כיתה. עדיף רגיל
צד זה סתם פוזה.. זה לא נוח ובחיים אין מקום לכל הדברים
קיצר, רגיל
שואל השאלה:
תודה לכל העונים/ות התלבתטי כי מלא קונים תיק צד
אני סיימתי ט ואני חייב להגיד לך שכל אלה שקנו תיקי צד בכיתה ז התחרטו על זה וקנו תיקי גב
רגיל, צד לא טוב לגב שלך