8 תשובות
באמת שכלום, כול היום הייתי בבית ומתתי משעמום..
אנונימית
בריכה ושינה
שיחקתי מיקמק עם!im batman (לא איש תחת).
הייתי בים עם 2 חברות בבוקר
אחרי זה חזרתי לבית התקלחתי וישנתי קצת
ועכשיו חזרתי מבחוץ, קניתי בגדים עם חברה
אחרי זה חזרתי לבית התקלחתי וישנתי קצת
ועכשיו חזרתי מבחוץ, קניתי בגדים עם חברה
אנונימית
הייתי בשיעור נהיגה וזהו
כל שאר היום עשיתי בעיקר כלום
כל שאר היום עשיתי בעיקר כלום
מחשב וסיפריה
הייתי בצבא
באתי לבית ואכלתי
קצת במחשב
זהו
באתי לבית ואכלתי
קצת במחשב
זהו
אנונימית
בבריכה