7 תשובות
כן, לטייל שם
במקומך הייתי מתרגשת. לא אכפת לי איזה מדינה אפילו.
תהני מזה כל עוד את יכולה, יש הרבה ילדים שהם לא יכולים לטוס לחוץ לארץ כלל
קייב היא עיר ממש יפה, יש שם חנויות ואפשר סתם להסתובב שם גם.
אנונימי
תגיד תודה
בסדר שם, לפחות בקייב.
תהיי שמחה שלוקחים אותך לטיול
תהיי שמחה שלוקחים אותך לטיול
צרות של עשירים
.E.
באותו הנושא: