7 תשובות
אין הבדל.
אנונימית
פצוע ונפצע
got hurt זה נפגע
injured זה נפצע
injured זה "פצוע"
got hurt זה "נפגע", "קיבל כאב"

שואל השאלה:
כאילו כשאני רוצה לכתוב על מישהו שנפגע מבחינה רגשית, לא פיזית, מה הכי נכון לכתוב?
אנונימית
got hurt לדעתי.
got hurt מתאר גם פגיעה נפשית.