4 תשובות
מי אמר שביידים זה בסדר?
לדעתי שניהם בסדר, אבל אין הבדל בכלל, אני בחיים לא שמעתי מישהו שאומר ששערות בידיים זה בסדר וברגליים לא
את באמת שואלת את זה? איכ גם שעירות ברגליים וגם בידיים זה לא בסדר
זה לא בסדר שיהיה בגוף האישה אפילו שערה אחת חוץ מהשיער בראש אבל יש כאלה שמשאירות בכמה מקומות (אני לא) אבל יש כאלה ואוקיי מה שבא להם שיעשו אבל זה לא בסדר שיהיה בכלל אם היא נערה / אישה מטופחת
זה לא בסדר שיהיה בגוף האישה אפילו שערה אחת חוץ מהשיער בראש אבל יש כאלה שמשאירות בכמה מקומות (אני לא) אבל יש כאלה ואוקיי מה שבא להם שיעשו אבל זה לא בסדר שיהיה בכלל אם היא נערה / אישה מטופחת
אנונימית
זה עניין של נורמה חברתית
אנשים חושבים שבנות צריכות להיות חלקות לגמרי בלי שיער בשום מקום (אחמ אחמ^)
זו הגזמה, כל אחת תעשה מה שבראש שלה. את לא אוהבת שיערות בידיים וברגליים? תורידי. לא מפריע לך? תשאירי.
אנשים חושבים שבנות צריכות להיות חלקות לגמרי בלי שיער בשום מקום (אחמ אחמ^)
זו הגזמה, כל אחת תעשה מה שבראש שלה. את לא אוהבת שיערות בידיים וברגליים? תורידי. לא מפריע לך? תשאירי.
אנונימית
באותו הנושא: