4 תשובות
1.75 זה מושלם.
1.75 ומעלה זה גבוה
1.60 ומטה נמוך.
לדעתי.
1.75 ומעלה זה גבוה
1.60 ומטה נמוך.
לדעתי.
1.60 פלוס מינוס..
אני 1.59 חח
מעל 1.65 זה גבוה
מתחת ל 1.57 זה נמוך..
פחות או יותר.. (זה די תלוי בגיל... אני אומרת את זה בהתאמה לגילאי 15-18)
אני 1.59 חח
מעל 1.65 זה גבוה
מתחת ל 1.57 זה נמוך..
פחות או יותר.. (זה די תלוי בגיל... אני אומרת את זה בהתאמה לגילאי 15-18)
מטר חמישים עד שיבעים לפי דעתי והטעם שלי זה מושלם
1.65 לדעתי.
נמוך זה מתחת ל1.60 לדעתי. זה תלוי בגיל. כמובן שלגיל 12 זה לא נמוך.
גבוה -1.70.
נמוך זה מתחת ל1.60 לדעתי. זה תלוי בגיל. כמובן שלגיל 12 זה לא נמוך.
גבוה -1.70.
באותו הנושא: