6 תשובות
כן אני עשיתי אבל עדיף לא עם אקדח
Ph
חברות שלי עשו אם זה עוזר לך
שואל השאלה:
עם אקדח?
אנונימי
כן, עשיתי כי זה היה זול יותר ולא היה לי הרבה כסף.
כמובן שעדיף עם מחט.
עשיתי באקדח ועשיתי במחט.
אל תתקרב לאקדח!
חברה טובה שלי עשתה עם אקדח
היא אמרה שזה פחות כואב ממחט
יש לה שניים