2 תשובות
שואל השאלה:
לא זה מראה אייקונים כאלה של הווינדאוס 10 כמו של אייקון של אקסבוקס וזה,
הרקע הוא הרגיל של מסך הבית
לא זה מראה אייקונים כאלה של הווינדאוס 10 כמו של אייקון של אקסבוקס וזה,
הרקע הוא הרגיל של מסך הבית
אנונימי
כאילו מסך שחור?
באותו הנושא: