7 תשובות
אני עשיתי, וזה ממש כאב לי אחרי והזדהם...
לי יש אלייקס וזה מהתחלה זה כואב אבל אחרי זה.. זה לא כואב וכדאי לך לעשות!:)
אף פעם לא עשיתי, אבל שמעתי מאנשים שזה ממש כואב וגם קצת מסוכן, ולדעתי זה לא ממש שווה את זה:)
בעצם זה נורא מסוכן זה יכול לגרום לשיתוק תודה לאל אני עשיתי אלייקס וזה לא גרם לי כלום
שואל השאלה:
אז מה אתן אומרות כדי?
אני מציע לא!
לפי דעתי לא כדי..