2 תשובות
תשקרי להם שאת לא מרגישה טוב בכלל, ושאת רוצה להישאר בבית לנוח, ולא מסביב לרעש של הפנימייה. ובעוד יומיים "תרגישי יותר טוב" ותחזרי לפנימייה.
שואל השאלה:
זה לא יעזור כי אני נמצאת בסוג של פנימייה סגורה, ויגידו לי תסעי לפנימייה ויתפלו בך שם כי לא כול כך מרשים לי להישאר בבית בזמן שצריך לחור לפנימייה
זאת ששאלה את השאלה