7 תשובות
הם עושים סימן וזה עובר
לא. עם יש לך אז זה לוחץ מידי
לא
שואל השאלה:
אני לא מרגחשה כלום, זה נוח לי. פשוט שאני מורידה אני רואה סימנים מעצבנים כאלה.
אני לא מרגחשה כלום, זה נוח לי. פשוט שאני מורידה אני רואה סימנים מעצבנים כאלה.
אנונימית
לא אבל לפעמים שם זה יותר לבן ומכל השאר הפנים
לא, יש לי ואין סימנים אם לא תופסים חזק מידי
לי לא עושים, אבל אולי משאירים סימנים שעוברים אחרי איזה 10 דק'...
באותו הנושא: