15 תשובות
היה לי גשר והייתי איתו שנתיים
שנה וקצת
עדיין יש לי
לי היה שנתיים
אנונימית
היה, הייתי איתו שנה וחצי
שואל השאלה:
אני צריכה להיות עם גשר במשך שנה לחצי זה הרבה?
הייתי שנתיים וחצי היה נוראיי
אנונימית
שנתיים וחצי
יש לי גשר מלפני שבועים
שנה וחצי בערך
הייתי שנה וחצי שהייתי בת 11-12
איזה קטינה הייתיxd
שנה וחצי בערך, אולי שנתיים
אני עם הגשר שנה וחודשיים
עדין יש לי.. כבר שנה ושבע חודשים.. עוד מעט מורידה בעזרת השם
היה לי גשר לשנתיים