2 תשובות
האפליקציות מלמעלה מעולות אבל עולות כסף ואת הראשונה יש לאייפון וכו
אם את רווצה משהו בחינם אז יש-
medibang paint
שזה לכל התוכנות ויש חשבון אז אפשר להמשיך ציורים ממכשיר אחר
אם את רווצה משהו בחינם אז יש-
medibang paint
שזה לכל התוכנות ויש חשבון אז אפשר להמשיך ציורים ממכשיר אחר
sketchbook - אפליקציה מצוינת (לא יודע אם יש ל-ios).
את יכולה לצייר עם painttool sai או פוטושופ...
את יכולה לצייר עם painttool sai או פוטושופ...
באותו הנושא: