18 תשובות
אתה מצפה שמישהו יגיד לך "אני"?
אתה לא חושב שאם הוא ישן הוא לא יכול לענות לך?
אני ישנה,
כותבת לך מתוך שינה.
אני ישן היום..

ואתמול?
הייתי ח-ד-ש.

סתם, מי שישן עכשיו לא יגיב אז מה הקטע. *-*
אנונימית
חח זה כל הקטע של השאלה מה לא הבנתם
אהבתי דווקא
רגע תן לי לבדוק:
עניים פתוחות
תזוזה רבה
רושמת לך את התשובה הזאת (._)

אוקי אני ערה.
אני ישנה לילה טוב
אני!
עוד 8 שעות אתעורר ואגלה שכל זה היה חלום.
אני. ואני בדיוק חולמת סיוט עכשיו~~~
אני חושבת שאני.
כל מי שלא יענה לך
סבתא לאה הלכה לישון חח..
ומחר בבוקר נראה אותה בעזרת ה
אנונימית
אני
חולמת.. שסטיפס שואל אותי הזה עכשיו ועונה לך הזה מתוך שינה
שאלה מלאת היגיון
בחלום השביעי כבר..