6 תשובות
גם השניצל שאת רוצה לאכול היתה פעם תרנגולת..
כן, זה עוזר.
זה אומר שפחות פרות וכבשים יאכלו בגללך.
זה אומר שפחות פרות וכבשים יאכלו בגללך.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תרנגולות הן לא כמו פרות הן אפילו לא יונק אז זה לא אותו דבר.
אבל תרנגולות הן לא כמו פרות הן אפילו לא יונק אז זה לא אותו דבר.
אנונימית
לא בטוחה אם זה שאת צמחונית (נניח) באמת יעזור, אבל זה כבר עניין של אידיאולוגיה. בכל מקרה, את לא מרגישה שזאת בגידה בעקרונות שלך? כאילו אני לא יכולה כ"כ לדבר- אני אוכלת בשר, אבל לפי מה שאת אומרת בעצם מותר לאכול תרנגולות, וכבש/פרה אסור.. תחשבי על זה.
תרנגולות הן גם בעלי חיים ולא אמור להיות הבדל בינהן לבין פרות או כבשים או כל חיה אחרת, אבל מה שחשוב זה שאת לא אוכלת בשר אדום וזה טוב!
זו התקדמות כלשהי.
זו התקדמות כלשהי.
אנונימית
לא.
וזה לא קשור, תרנגולות גם מרגישות כאב, אז מה אם זה לא יונק?
וזה לא קשור, תרנגולות גם מרגישות כאב, אז מה אם זה לא יונק?
באותו הנושא: