4 תשובות
יואו גם אני ככה, אבל מה שאני עושה זה בדרך לשירותים, כל חדר שאני עוברת, אני מדליקה תאור ואז בחור אני מכבה אותו:)
דרך אגב את יכולה לעשות בבקבוק, חח חח חח חח סתם ;)
חח בגלל שכולם יושנים וחושך? תלכי אל תפחדי, אין שם אפחד
ממה את מפחדת בדיוק?