3 תשובות
תגידי להם שאת במחזור
אנונימית
קר (?)
לא מרגישה טוב
כואב לי בבטן העליונה (כאילו לך והמצאתי עכשיו xd)
נשבר לך מים
באלך לבריכה
את הולכת להסתפר היום
וגם הזה למעלה יעבוד
לא מרגישה טוב
כואב לי בבטן העליונה (כאילו לך והמצאתי עכשיו xd)
נשבר לך מים
באלך לבריכה
את הולכת להסתפר היום
וגם הזה למעלה יעבוד
לא מרגישה טוב
כבר קבעתי משהו אחר
יש לי משהו עם המשפחה
או שפשוט תגידי להם תאמת שלא בא לך ואין לך חשק ולא בא לך..
כבר קבעתי משהו אחר
יש לי משהו עם המשפחה
או שפשוט תגידי להם תאמת שלא בא לך ואין לך חשק ולא בא לך..
באותו הנושא: