4 תשובות
לי פעם בחודש
תלוי בחומרה של הגשר, ובמצב השיניים.
חבר עשה גשר ומהדקים לו את זה כל חודשיים שלושה.
חבר עשה גשר ומהדקים לו את זה כל חודשיים שלושה.
זה ממש תלוי
לפעמים זה כל שבועיים, לפעמים כך חודש או יותר
תלוי בטיפול עצמו
לפעמים זה כל שבועיים, לפעמים כך חודש או יותר
תלוי בטיפול עצמו
מחליפים בנוסף גומיות
ופעם בחודש/חודש וחצי
ופעם בחודש/חודש וחצי
באותו הנושא: