8 תשובות
קצת רע, אבל יפה ^~^
bye
''אל תקרא לי ''אחי''. אתה מעליב את אמא שלי
שואל השאלה:
חח חח חח חח חח חח חח xd
הנסיך הרגתת אותי xd
חח זה מגניב (-:
bye
חח חח חח חח
קצת מתוחכם אבל לא משהו מצחיק
חח לא הבנתי: )
רוני
מדהים!