4 תשובות
חח הלכתי לישון ב8:00 וקמתי בצהריים
כיפלך
כיפלך
חח גם לי זה קורה
הכי כיף זה לישון 12 שעות *^*
הכי כיף זה לישון 12 שעות *^*
כע
אני התמכרתי לטרויאן.-.
חייב לקום מוקדם
אני התמכרתי לטרויאן.-.
חייב לקום מוקדם
באותו הנושא: