התחברות
הרשמה
אני ממש אוהב מישהו שהיה החבר הכי טוב שלי מגיל3 ובזמן האחרון אנחנו מנתקים קשר איך לחזור לדבר איתו? (אני הומו)
11 ביולי 2016, 00:34
געגועים
חברים
יחסים
חבר
חברות
התאהבות
תשובה אחת
אתה יכול להגיד לו באלך לצאת לדבר ואולי תגיד מה אתה מרגיש
A
Aquilo
באותו הנושא:
מה הסיכוי שמישהו שהיה מאוהב בי בכיתה ז' יהיה מאוהב בי בכיתה י'?
קרה לכם שהייתם בקשר עם מישהו והייתם ממש מאוהבים ואז הבנתם שניצלו אותכם ואת הלב שלכם?
בנות בגיל 17, מה הגיל הכי מבוגר שהייתן יוצאות איתו?
אם ילדה שכבה עם ילד שהיה חבר שלה שנתיים אבל בגיל 12 אז זה לא בסדר?
מי שהייתה בסביבות גיל 13 בגובה 1.56-1.59 לאיזה גובה הגעתם ומה הגיל שלכם?
מצאתי את האינסטגרם של הילד שהייתי מאוהב בו ביסודי. הוא היה החבר הכי טוב שלי, אבל בכיתה ז הוא טס לקנדה.
אני אוהב גברים מבוגרים, בערך גיל 20-27 מישהו בגיל הזה יסכים לצאת איתי? בן 14
בנים שהייתם בגיל ההתבגרות (12-13) עמד לכם על בנות בגיל שלכם?
יש כאן מישהי שהיה לה טוב בסכה עם חבר שלה שהיה 'מושלם' אפשר לומר..
אני מאוהב בחברה הכי טובה שלי, גיל:16
הגיוני שהיה לי קראש לשעבר.. היום הוא אוהב אותי וגם הוא גילה שחבר מאוד מאוד טוב שלו אוהב אותי גם והם רבו מכות?