2 תשובות
אסם כי אני חושבת שיש בו יותר סוכר.
תבדקי על התווית
היה מחקר ותוצאותיו היו שבקטשופ אוסם יש יותר 20% סוכר מאשר מה שאמור להיות.
אז בעיקרון קטשופ פחות משמין.