22 תשובות
מרכז נוטה ימין
ימין
ימין
שמאל-מרכז.
שמאל-מרכז כזה
שמאל מתון
ימנית
שמאלנית קיצונית רדיקלית (:
~גו מינוסים~
אנונימי
שואל השאלה:
אם יש משהו שלא אבין לעולם זה שמאל רידיקלי. הזוי!
אנונימית
ימין
אני מרכז -נוטה לשמאל
פליז אל תעשו מינוסים
ימין!
מרכז. פשוט... מרכז.
פשוט יש כל כך הרבה היגיון וחוסר היגיון לשני הצדדים שמעדיפה לא להכנס ולהתעמק בזה יותר מדי, אבל לדעתי צריך לחתור לשלום. ולא רק מצידנו
אנונימית
מרכז
שני הצדדים אומרים טיעונים טובים ומטוטמים
ככה שאין לי מוסג במה לבחור
רגע אחד אני יחשיב את עצמי כימני ורע אחר כשמאלני
למרות שאני חושב שאני די שמאלני בגלל שאני חושב שהדת היא שטות
דבר שהולך אם שמאלנות
אל לגביי ימין או שמאל במצב ביטחוני אני לא יודע
שונא הגדרות. אני מאמין בארץ ישראל השלמה, ובעיקר בעיקר - בעם ישראל על כל גווניו.
שואל השאלה:
בקיצור אתה משתייך לימין:)
אנונימית
ימנית לא קיצוונית
באמצע, נוטה יותר לכיוון של ימין.
רוב הדעות שלי על נושאים פוליטיים, חברתיים ודתיים מזוהים עם הצד השמאלי במפה, אז שמאל.
אני ימנית.