2 תשובות
לא זה לא היה מספיק לכלום, והסיבה שנכים מקבלים את זה אומר לי 2 דברים:
1. המדינה לא רואה את הנכים ממטר
2. מבחינת המדינה עדיף שהנכים ימותו מרעב או מאי יכול לקנות תרופות
הסיבה היחידה שהם בכלל אישרו קצבאות נכות זה כדי שלא ישפטו את ישראל על הפרת זכויות יסוד של בני האדם.
ראשית לא ניתן לחיות מסכום שהוא כמחצית משכר המינימום.
זה בלתי אפשרי.
העובדה שיש נכים (בהנחה שזו כל הכנסתם) שזה הסכום למחייתם, היא מחפירה.

לעונה הראשונה:
סגירת אוניברסיטאות אינה מענה, גם לא ביטול טייסת אווירית שלימה.
משום שלא מדובר מאין יבוא הכסף - כסף אינו הבעיה כלל (גם לא מדובר בכל כך הרבה כסף כפי שחושבים) אלא עניין של מדיניות שגויה ואטומה. וקביעת רף גבוה כדי לקבל קצבת נכות.
נקווה שבהקדם יושווה שכרם לשכר המינימום.
אנונימית