11 תשובות
כן אין בזה בעיה
אנונימית
אני אישית בכלל לא הייתי מעלה תמונה עם בגד ים...
לא, אני לא הולכת עם בגדים חשופים ואני לא מעלה תמונות חשופות...
אנונימית=)
אם את שלמה עם התמונה הזאת אז למה לא:) ואל תתיחסי לדור (?)
אם היא יפה ומחמיאה אז כן (:
אני לא כי לי אישית מרגיש לא נעים אבל גם תלוי בחברה עדיף שלא שלא יימשכו אלייך דברים לא רצוניים
לדעתי ממש לא! כי זה חשוף וכולם רואים את זה! זה כמו שתיצתלמי עם חזיה ותחתונים (אם זה בקיני כמובן...) ותשימי בפרופיל
שואל השאלה:
חח זה לא שאני רוצה לשים עכשיו, אבל לקראת הקיץ כולם מעליים, ואני אישית לא בטוחה אםם כדאיי.. אני רזה והכל, אבל עדיין..
מישהו מדרג 1 לכולם אל תתייחסי
באותו הנושא: