16 תשובות
כי אנחנו לא רוצחים כמוהם
כי אנחנו לא חסרי לב כמוהם שנדקור חפים משפע
כי אנחנו לא רוצחים
כי אנחנו בני אדם.
שואל השאלה:
אבל אנחנו פראיירים... בגלל זה הם ממשיכים.!
אבל אנחנו פראיירים... בגלל זה הם ממשיכים.!
אנונימי
כי החיים הם ערך עליון מבחינתנו. כנראה שמבחינתם לא אז הם דוקרים.
כי אנחנו צדיקים
אנונימי
כי אנחנו לא בהמות.
תתפלא אבל יש כאלה שכן דקרו.
אנונימית
כי אנחנו לא כמוהם
אבל גם אצלנו דקרו
כמו החרדי הזה שדקר את שירה בנקי במצעד גאווה
מגיע לו לכלב הזה שיירקב בכלא כל החיים
אבל גם אצלנו דקרו
כמו החרדי הזה שדקר את שירה בנקי במצעד גאווה
מגיע לו לכלב הזה שיירקב בכלא כל החיים
מינוסים יתקבלו בברכה
כי אנחנו תוקפים רק לצורך הגנה
לא חסר יהודים שדקרו (הרבה פעמים סתם ככה), זה קורה פחות פעמים לא כמו אצל (חלק מערבים) וגפ עם יהודי דוקר יש סיכוי שלא נשמע על זה
אנונימית
תאמין לי עם יקרה פו משהו כמו, המדינה תתפרק הישראלים היו לערבים ודוקרים בדיוק כמוהם
כי הם חיות מדבר. לא אנשים. לא בני תרבות. והפוך אצלנו. לכן.
כי המדינה מושחטת, אף אחד לא יחפה עליך אם תדקור ערבי שמנסה לפגוע בך, ההפך יכניסו אותך לכלא כדי להראות יפים כלפיי העולם ולהראות שאנחנו "לא מעודדים רצח וכן דואגים לשלום האזרחים הערבים במדינה ".
מסכנים החיילים לא יכולים לעשות שום דבר שמדובר בפגיעה של החיים שלהם, כי אם הוא יתגוננו שזה הכי הגיוני בעולם להגן על החיים שלך, ויהרגו מישהו לצורך הגנה, אז המדינה תדפוק אותו.
כן המדינה תדפוק אותו על משהו נורמלי שכל אחד היה עושה וזה להגן על החיים של עצמו, לכל אחד יש את הזכות הזאת.
להכניס לכלא חיילים כאלה זה פשוט חוסר צדק.
ובאמת שהמדינה צריכה להתבייש.
ואם מדברים בצורה כללית, אצל הערבים המוסלמים זה ברכה להרוג יהודים, בכללי להרוג כל מי שהוא לא אתה.
כל האנשים במעמד הגבוהה יותר שכעיקרון יש להם מילה בחברה המוסלמית מעודדים לרצוח ולהרוג אז לא פלא שהם כל יום יוצאים להרוג ולדקור.
אנחנו לא דוגלים בלהרוג מישהו על סמך האמונה והדת שלו לעומתם
מסכנים החיילים לא יכולים לעשות שום דבר שמדובר בפגיעה של החיים שלהם, כי אם הוא יתגוננו שזה הכי הגיוני בעולם להגן על החיים שלך, ויהרגו מישהו לצורך הגנה, אז המדינה תדפוק אותו.
כן המדינה תדפוק אותו על משהו נורמלי שכל אחד היה עושה וזה להגן על החיים של עצמו, לכל אחד יש את הזכות הזאת.
להכניס לכלא חיילים כאלה זה פשוט חוסר צדק.
ובאמת שהמדינה צריכה להתבייש.
ואם מדברים בצורה כללית, אצל הערבים המוסלמים זה ברכה להרוג יהודים, בכללי להרוג כל מי שהוא לא אתה.
כל האנשים במעמד הגבוהה יותר שכעיקרון יש להם מילה בחברה המוסלמית מעודדים לרצוח ולהרוג אז לא פלא שהם כל יום יוצאים להרוג ולדקור.
אנחנו לא דוגלים בלהרוג מישהו על סמך האמונה והדת שלו לעומתם
אנחנו נחמדים..