3 תשובות
אם נגרם מגע רוק של הכלב ודם של בנאדם אז נוסעים לבית חולים.
אם לא נגרם פצע מהנשיכה אז אין סיבה ללכת לבית חולים
אם לא נגרם פצע מהנשיכה אז אין סיבה ללכת לבית חולים
אנונימית
נוסעים לבית חולים מהר
ללכת לבית חולים ולבדוק אותו.
באותו הנושא: