2 תשובות
לחכות שהוא ישלח הודעה.. ואם הוא לא שולח כנראה הוא לא ממק מעוניין
ואי זה גם לי קורה הרבה.. אני שולחת למשל על איזה משהו שסתם רציתי לשאול אותו בקטנה ואז את תראי שתוך כדי השיחה זה כבר יפתח לנושאים אחרים
אנונימית
באותו הנושא: