24 תשובות
לך לשירותים (?)
אל תיגע בה כשהיא ישנה, זה ניצול.
אל תיגע בה כשהיא ישנה, זה ניצול.
אנונימית
תרגע.
לך לשירותים או משהו.. אל תנסה עליה כמובן.
לך לשירותים או משהו.. אל תנסה עליה כמובן.
שואל השאלה:
כמובן, נותן לה בזמן שלה.
(חודש ביחד)
אבל לא נעים לי בבית שחה, הצילו
כמובן, נותן לה בזמן שלה.
(חודש ביחד)
אבל לא נעים לי בבית שחה, הצילו
אנונימי
אז תרגע, זה יחלוף
תחשוב על דברים שמגעילים אותך
תחשוב על דברים שמגעילים אותך
תלך לשירותים או שתתאפק זה יעבור בסופו של דבר
עדיף שתלך תאונן בשירותים שלה מאשר שתישבר ותתחיל לגעת בה
אנונימית
אה אחי אני מצטער לא ידעתי שאתם חודש ביחד... אז לא יודע אם היא תאהב את זה כי אני וחברה וחברה שלי ככה תמיד ושתינו מתחרמנים
אנונימי
אל תגע בה בלי הסכמתה אחי.
תלך לשירותים או משהו
תלך לשירותים או משהו
שואל השאלה:
אני כבר 4 שעות עומד לי והיא נרדמה, לא אגע בה בחיים בלי שיחה לפני.
הצילו אין לי דרך להתפנות
אני כבר 4 שעות עומד לי והיא נרדמה, לא אגע בה בחיים בלי שיחה לפני.
הצילו אין לי דרך להתפנות
אנונימי
אנונימי, לא שואל השאלה.
מצטער אבל סטיפס אינו אתר סקס לך וחפש סיפוק מיני במקום אחר, לא, הסיפור שלך ממש לא תסריט לסרט פורנו וממש לא אמור לעזור לשואל השאלה. שוב, תלך לספק את עצמך במקום אחר.
מצטער אבל סטיפס אינו אתר סקס לך וחפש סיפוק מיני במקום אחר, לא, הסיפור שלך ממש לא תסריט לסרט פורנו וממש לא אמור לעזור לשואל השאלה. שוב, תלך לספק את עצמך במקום אחר.
מישהו ער בבית חוץ ממך?
ואי גיא מה הקשר אני בסהכ באמת רציתי לעזור.. אחרי שהגבתי ראיתי שהוא כתב בשאלה שהיא כבר ישנה אז זה בטח לא רלוונטי.. חוץ מזה שרק אחרי שהגבתי הוא כתב שהם חודש ביחד..
אז בוא לא תגיד לי מה לכתטב ומה לא כי לא עניתי לשאלה שאתה כתבץ אלה לשאלה שהוא כתב.. תודה ועל תזיין את המוח
אז בוא לא תגיד לי מה לכתטב ומה לא כי לא עניתי לשאלה שאתה כתבץ אלה לשאלה שהוא כתב.. תודה ועל תזיין את המוח
אנונימי
חמוד, אל*. קודם תלמד לכתוב ולאחר מכן תטיף לי מוסר. אנשים כמוך מזהמים תאתר אז יש לי ועוד איך רשות להגיד לך על התגובות הילדותיות כשיש פאקינג ילדים בני 12 שצופים בתגובות ושאלות של ילדים כמוך ולומדים מזה, אז תרגע ומהר:)
שואל השאלה:
חברה, בבקשה תירגעו.
אין צורך להתווכח
חברה, בבקשה תירגעו.
אין צורך להתווכח
אנונימי
אוקיי ואו התבלבלתי בין אל לעל! ממש סוף העולם.. המטרה שלי היא לא לחנך פה ילדים בני 12 אלה לענות לאנשים על שאלות ולשאול בעצמי..
אני עניתי לו מה שהיה לדעתי נכון לענות וכנראה שהייתה פה טיפת אי הבנה כי לא הייתה לי כל כוונה לומר לו שיפגע בחברה שלו או כל דבר בסגנון..
כל עוד אני וחברה שלי שכבר בזוגיות טיפה מעל לשנה בסדר עם זה אני לא רואה שום בעיה שנענג אחד את השנייה..
אני מבקש ממך שלא תנסה לומר לי איך להגיב או לנסות לחנך אותי כי אני יכול לזהות שאתה בסהכ אחד מהאנשים הקטנים האלו שמסוגלים להטיף מוסר רק מאחורי מסך.. באותה מידה יכלת גם לא להגיב לפני שיש לך טיפת מושג מיהו הבן אדם שהגיב
אני עניתי לו מה שהיה לדעתי נכון לענות וכנראה שהייתה פה טיפת אי הבנה כי לא הייתה לי כל כוונה לומר לו שיפגע בחברה שלו או כל דבר בסגנון..
כל עוד אני וחברה שלי שכבר בזוגיות טיפה מעל לשנה בסדר עם זה אני לא רואה שום בעיה שנענג אחד את השנייה..
אני מבקש ממך שלא תנסה לומר לי איך להגיב או לנסות לחנך אותי כי אני יכול לזהות שאתה בסהכ אחד מהאנשים הקטנים האלו שמסוגלים להטיף מוסר רק מאחורי מסך.. באותה מידה יכלת גם לא להגיב לפני שיש לך טיפת מושג מיהו הבן אדם שהגיב
אנונימי
אתה חיי בסרט אדוני, אם כבר אתה האיש הקטן מביננו שמגניב מאנונימי. אפילו להגיב מהמשתמש האמיתי שלך אין לך אומץ, בקיצור, הסיכוי לחנך אותך זה כמו הסיכוי שיהיה שלום. ילדים חרמנים ומשועממים כמוך מזהמים תאתר עם התגובות המיותרות שלהם שחושבים שזה אתר סקס.
מקופלת שחורה ישהרבה מאוד ילדים שחושבים כמוני אבל מפחדים לרשום כבר שהם עברו גבול זה לא אתר סקס תפנימו!
שואל השאלה:
אחי תשובה זה תשובה, מותר לכתוב דברים מיניים בתשובה, על פי חוקי האתר.
זה שאני לא הייתי צריך תשובה מינית לא אומר שאסור לכתוב לי דברים מיניים בתשובה בעלת פיתרון באמת.
בסוף סתם נרדמתי דרך אגב.
אחי תשובה זה תשובה, מותר לכתוב דברים מיניים בתשובה, על פי חוקי האתר.
זה שאני לא הייתי צריך תשובה מינית לא אומר שאסור לכתוב לי דברים מיניים בתשובה בעלת פיתרון באמת.
בסוף סתם נרדמתי דרך אגב.
אנונימי
גיא, אין לי על מה להתווכח איתך אפילו.. אני לא חושב שהתגובה שלי זיהמה את האתר בכל דרך שהיא.. אני לא מתבייש לענות ללא אנונימי אבל אני חושב שלא סתם יש אפשרות כזו באתר. אם היו אנשים שחושבים כמוך אני די בטוח שאין להם ממה לפחד ולהגיב. אגב, כשפתחתי משתמש באתר לא ראיתי שום איסור להגיב תכנים מיניים, חוץ מזה שאם הייתי עושה משהו לא בסדר אני בטוח שסטיפס כבר היה לוקח על זה אחריות. אם אתה טוען שהאתר הוא לא לתכנים מיניים אני לא מבין איך הגבת על שאלה שהמשפט הראשון בה כולל את המילים "בעיה של חרמנות".. בכל אופן אני עומד מאחורי כל תגובה שלי ושלם עם מה שהגבתי כי זה לא היה שום תסריט סקס או איך שלא תכנה את זה אלא מציאות:) אני חושב שאין לי שום אשמה בכך שכותב השאלה הגיב שהם רק חודש ביחד ושהיא כבר נרדמה רק אחרי שהגבתי כי ואללה אחי אני לא מטומטם בשביל להגיב דבר כזה אם הייתי יודע את זה קודם.. דרך אגב, אני בכלל לא בעד שמישהו יגע או יעשה משהו למישהי ללא הסכמתה.. ויותר מזה אני מאמין שקשר טוב בנוי רק על אמון כבוד וכמובן אהבה.. ולכותב השאלה: שיהיה לכם בהצלחה ועוד הרבה תקופות יפות..
אנונימי
ומקופלת שחורה (דרך אגב כינויי מגניב חח) תודה שאת מחזקת את הדעה שלי
אנונימי
חח חח סילחה אחי
אנונימי
נו עשיתם סקס בסוף?
חחח בוכה
אנונימית
מה קרה בסוףף
באותו הנושא: