24 תשובות
כן
אבל יותר טוב חברה אחת טובה:)
אבל יותר טוב חברה אחת טובה:)
תגדירי הרבה.
כמה זה נחשב "הרבה"?
כמה זה נחשב "הרבה"?
לא
רק 4
עד לפני כמה זמן לא היו לי בכלל
רק 4
עד לפני כמה זמן לא היו לי בכלל
אנונימית
כן יחסית
לא, רק 3 שאני יודעת שאפשר לסמוך עליהן.
עדיף מחבורה של צבועים (:
עדיף מחבורה של צבועים (:
חברים כן
חברים אמיתיים.. לא, לא ממש
חברים אמיתיים.. לא, לא ממש
מה זה חברים..
צבועים
עדיף למצוא את השתיים שלוש או אפילו חברה אחת טובה שנאמנה, לכן אל תשאלי יש לכם חברים חח תשאלי יש לכם צבועים או שתשאלי יש לכם חברים אמיתיים
צבועים
עדיף למצוא את השתיים שלוש או אפילו חברה אחת טובה שנאמנה, לכן אל תשאלי יש לכם חברים חח תשאלי יש לכם צבועים או שתשאלי יש לכם חברים אמיתיים
4 ממש ממש טובות ועוד אחת שאני לא ממש סומכת עליה אבל בכללי אני חברה טובה של כולם:) בלי הפליות:)
תגדירי מספר ותגדירי חברים.
חברים יש לי הרבה
חברים אמיתיים, הם בודדים.
חברים יש לי הרבה
חברים אמיתיים, הם בודדים.
לא
לא
חברים הרבה.
חברים אמיתיים? זאת הבעיה.
חברים אמיתיים? זאת הבעיה.
בכלל לא
אני לא כל כך פופולרי
אבל יש לי כמה חברים ממש טובים ואם כל הכיתה אני מסתדר ומדבר מדי פעם
אבל יש לי כמה חברים ממש טובים ואם כל הכיתה אני מסתדר ומדבר מדי פעם
אפילו החברים הלא אמיתיים שיש לי הם לא הרבה. יש לי חברת אמת אחת שעדיפה בהרבה עליהם:)
אצלי זה קצת מסובך. אנחנו חבורה של 8 בנות... אבל לאחרונה רבנו וזה התחלק לשלוש ולארבע ואחת נשארה לבד. אבל מבחינתי... יש לי רק חברה אחת מכולן, כי היא היחידה שבאמת חברה טובה שלי.. אז עדיף רק אותה כי כל השאר סתם צבועות
חברים צבועים יש לי הרבה ויותר מידע
חברים טובים יש לי בערך חמש שאני יכולה באמת לסמוך עליהם
חברים טובים יש לי בערך חמש שאני יכולה באמת לסמוך עליהם
יש לי מספיק, זה הכי חשוב. יש אנשים עם 100 חברים שמרגישים בודדים.
היה מלא
לא היה כלום
יש 4
(הכל בחודש אחד.)
לא היה כלום
יש 4
(הכל בחודש אחד.)
באותו הנושא: