20 תשובות
תלוי עד כמה מתחשב ונחמד בעל החנות.
יכול להיות שפשוט יגידו לך להחזיר את הפריט ולצאת מהחנות.
או שיקראו לשומרים ויעשו לך סיפור.
זה תלוי מה את גונבת ניראה לי חח
אנונימית
פשוט יגידו לך להחזיר את הפריט ולצאת מהחנות.
עם גנבות ונוער לא עושים הרבה. בדרך כלל רק מזהירים ובודקים את המצב בבית כאילו מבחינה כלכלית ואם יש בעיות אז עוזרים
מתקשרים להורים
מתקשרים להורים
תלוי בבעל החנות אפשר לעשות מזה סיפור ואפשר פשוט להגיד לך להחזיר את זה

אבל אל תעשי את זה כי יתפסו אותך יש על כל הבגדים כאלה ציפים שמצפצפחם
יפתחו לך תיק
אנונימית
נראה לי פשוט תצטרכי לשלם לחנות
אני חושבת שלא יעשו לך כלום רק יזהירו אותך
פעם הייתי בחנות ממתקים והיו ילדים שגנבו מלא והמוכר קילל אותם ואיים עליהם אבל בתכלס הוא לא עשה כלום...
נכון ממתקים זה לא שווה לבגדים אבל בכל זאת אני לא חושבת שיעשו לך משהו רציני
נעלמים אה?
תלוי בגיל, במוצר שגנבת, המוכר, בהרבה דברים
תלוי במחיר שלו.
לא תצליחי. כי יש עליהם זמזמים שזה מצפצף
זה עבירה.
יתקשרו למשטרה ולא ידפקו לך חשבון בחנות אפילו שאת קטינה, כי זאת גניבה הם לא מכירים אותך וזה לא מעניין אותם.
אלא אם יש שם מישהו שהוא עם לב טוב הוא ישאל אם חסר לך משהו ולמה עשית את זה ולא יקרא למשטרה כי את קטינה אבל יזהיר אותך.
לפי החוק זה תלוי איך, אבל בכללי כמה שנים מסודר לך
יודעו להורים וישימו אותך על תנאי ( פעם הבאה תקבלי עונש)
ידרשו ממך להחזיר את הכסף ויפתחו לך תיק במשטרה.
Cro
את תצטרכי לקנות את הבגד
באמת תלוי בבעלים של המקום
כנראה תצטרכי לשלם או להחזיר או שיגישו תלונה
באותו הנושא: