5 תשובות
להיות עם סבא וסבתא: (
אנונימית
שהיטלר לא יוולד, וגם שקיילי ג'נר לא תיוולד.
אממ אם היה אפשר לשנות הכל הייתי משנה את זה שילדים ממש נגררים ועושים הכל כדי "להראות את עצמם"
והייתי עושה שלא היו ביריונים ומלחמות
והייתי עושה שלא היו ביריונים ומלחמות
אנונימית
תאמת... לדעתי...
שום דבר, כל מה שעברתי, ועברתי מלא...
הפך אותי לבן אדם שאני היום:)
כאילו בעצמי..
בעולם הייתי משנה מלא
שום דבר, כל מה שעברתי, ועברתי מלא...
הפך אותי לבן אדם שאני היום:)
כאילו בעצמי..
בעולם הייתי משנה מלא
מבטל דתות ואתאיזם.
הייתי מגיע לבריאת העולם, לוקח תמונה וחוזר.
הייתי מגיע לבריאת העולם, לוקח תמונה וחוזר.