10 תשובות
לדעתי זה מושלם 1.9 אבל אם אתה 1.82 זה ממש לא מוריד לי חח פשוט לדעתי גבוה זה ממש יפה
וכל עוד הוא יותר גבוה ממני הכל טוב
אנונימית
זה לא משנה לי כל עוד הוא 180+..
לא משנה לי, אבל ברור שעדיף מעל 1.8:)
מעדיפה 1.88 1.90
אבל זה ממש לא משנה לי אני יוצאת עם מישהו שנמוך ממני
אני אעדיף 1.80 כי אני 1.60
זה לא משנה לי. כי אני 1.72 אז אעדיף למשל מישהו שיהיה יותר מ1.75
אבל לשאלה, אם למשל 'אין ברירה', אעדיף 1.88-1.90. כמה שיותר גבוה יותר טוב.
185-195
אז 88 עד 90
עדיף כמה שיותר גבוה אבל אם הוא יותר גבוה ממני אז לא כזה אכפת
אנונימית
1.80 ומעלה בקיצור.